Tiszta erdőt!

Elég a szemetes erdőkből

Gyermeknapi meglepetés

2018. május 29. 22:16 - GerilLaca

végre egy tiszta erdő :-)

Gyermeknap alkalmából elvittük e gyerekeket Úttörővasutazni Gyermekvasutazni. Mivel sejtettük, hogy nagy tömeg lesz a jeles nap alkalmából, az első járatot céloztuk meg Hűvösvölgyből. Vidáman vonatoztunk a Széchényi-hegyre, a végállomásig, alig pár koránkelő családdal osztottuk meg a kisvonatot.

Az eredeti cél az volt, hogy elsétálunk a János-hegyig, ott felmegyünk az Erzsébet-kilátóba, aztán majd meglátjuk.

Az út kimondottan kényelmes, gyönyörű a panoráma. Eltévedni lehetetlen, lépten-nyomon találkoztunk táblákkal, melyeken az elérhető célpontokhoz táv és időtartam is fel van tüntetve.

Rengeteg a kihelyezett hulladékgyűjtő, és legnagyobb örömömre a Libegőig egyetlen eldobott energiaitalos palackot találtam, amit elhelyeztem a legközelebbi kukába.20180527_105657.jpg

Utunk egyetlen jelentős emelkedője az Erzsébet-kilátóhoz vezetett, de megéri felmenni, mert a kilátó maga is, de a kilátás is páratlan. Sajnos itt találtuk a legtöbb szemetet :-(

Lefelé a hegyről az Átjáró-barlang felé vettük utunkat, izgalmas kis szerpentin, jó hűvös barlanggal :-)

Ha már idáig eljutottunk, akkor gondoltuk, elsétálunk a Szépjuhásznéhoz, nincs messze. Ott a pálos kolostor romjainál piknikeztünk egyet, majd tovább sétáltunk Hűvösvölgyig, hogy a gyerekek megkaphassák a jól megérdemelt fagyijukat.

Összesen kb. 10 km volt a kirándulás, javarészt lefelé, vagy nagyon könnyű terepen, nem feszített tempóban, sok megállással és pihenéssel kb. 5 óra alatt teljesítettük a távot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.