Tiszta erdőt!

Elég a szemetes erdőkből

Az első...

2017. június 01. 10:16 - GerillAnya

Sokat kirándulunk. Sokat mérgelődöm, hogy tele van szeméttel az erdő. Bárhol, bármelyik. Nagyon.

Réka kolléganőm által botlottam bele egy videóba, amiben egy hölgy a tengerparti strandokon található szeméthegyektől sokallt be és elkezdte összegyűjteni. Mára szinte mozgalommá vált, rengeteg követője van.

Én nem követőkre szeretnék szert tenni, csak szeretném, ha tisztábbak lennének erdeink. Ma elmentünk Apával gombát szedni, s míg ő kutatta a vargányát, addig én egy szatyorkába gyűjtöttem a szemetet. 10 perc alatt ennyi jött össze:

 temp_18_52_53_747.jpg

Gondoltam, a közeli buszmegálló kukájába majd kidobom, ha már a parkoló közelében egy árva szemétgyűjtő sincs. Hát a buszmegállóban sem volt. Így a szatyornyi szemét be a kocsiba, majd otthon a kukába.

Csak eljátszom a gondolattal...  milyen turista az, aki szemetet hagy maga után? 

Ezentúl rendszeresítve lesz a kocsiban szemeteszsák és gumikesztyű.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szemetszedes.blog.hu/api/trackback/id/tr7712556295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása